Client
Jump, denumit initial Green Rewards, este o companie britanica. Ei incureajeaza oamenii sa faca pasi in directia unui trai mai sustenabil. Acestia sunt specialisti in engagement si isi ajuta clientii sa isi atinga obiectivele de sustenabilitate si well-being. Anii de experienta i-au invatat multe despre motivarea oamenilor pentru ca acestia sa gandeasca si sa actionize pozitiv.
De-a lungul colaborarii noastre cu CustomSoft, calitatea si serizoitatea au fost baza succesului nostru. Ne-a placut foarte mult sa lucram cu ei, au un spirit de echipa foarte bun, ofera rezultate excelente. CustomSoft s-a dovedit a fi cea mai buna alegere pentru noi. Daca ar fi sa descriem compania noastra, suntem specialist in engagement, care ajuta organizatiile sa isi atinga obiectivele de well-being. Noi credem in beneficiile schimbului de idei si informatii, si in utilizarea celor mai bune practici pentru ne ajuta clientii sa dezvolte programe inovatoare. Solutia dezvoltata de CustomSoft a indeplinit cerintele noastre si a fost peste asteptari. Apreciem abordarea lor proactiva si disponibilitatea de a sugera imbunatatiri ale propunerilor noastre.
Provocare
Intr-o lume in care sustenabilitatea, schimbarile climatice si poluarea ne preocupa din ce in ce mai mult, clientul nostru a dorit sa dezvolte un program care sa ajute oamenii si businessurile sa fie mai constienti de impactul asupra planetei si a mediului inconjurator.
Solutie
Jump este o aplicatie dezvoltata pentru a veni in sprijinul schemelor locale de minimizare si reciclare a deseurilor. Schemele Jump motiveaza utilizatorii sa reduca deseurile si sa creasca activitatile de reciclare si reutilizare.
Sistemul este format din patru parti:
- Frontend – partea vazuta de un utilizator. Aici se face logarea si se pot vedea datele: puncte, activitati intreprinse etc.;
- Backend – interfata in care un client sau un admin se pot conecta si vizualiza, edita sau adauga date despre utilizatori, teme, activitati, echipe, organizatii caritabile, puncte, vouchere. De asemenea, aici un administrator poate vedea toate rapoartele legate de utilizatori, activitati, echipe, etc. din schema sa;
- Zona de administrare generala – locul unde echipa Jump opereaza toate modificarile legate de scheme: utilizatori, roluri, clienti, configuratii implicite, rapoarte;
- Aplicatia mobila – este similara frontendului, dar este disponibila in app stores.
Atat aplicatia mobila cat si portalul web comunica cu baza de date, insa in moduri relativ diferite. Aplicatia mobila foloseste doar baza de date pentru a obtine date, in timp ce portalul web adauga si modifica date.
Beneficii
Clientul nostru, Jump, utilizeaza aplicatia dezvoltata de noi in trei directii:
- Employee engagement;
- Student engagement;
- Resident engagement.
Prin intermediul aplicatiei noastre, Jump utilizeaza conceptul de gamification pentru a implica utilizatorii in activitati flexibile, cu dashboarduri cu impact, concurenta distractiva si comunicare. Pentru fiecare „activitate verde” utilizatorii primesc puncte, ceea ce ii incurajeaza sa devina mai responsabili si mai constienti de impactul asupra mediului inconjurator.
Accelereaza transformare digitala a business-ului tau cu CustomSoft