Clientul
De mai mult de 20 ani, Macromex, o companie 100% romaneasca, lider pe piata alimentelor congelate.
6 divizii de vanzare:
Retail, IKA, Ice, Bakery, HoReCa, Trading, centre de distributie si 5 puncte de cross-docking;
400+ angajati,
peste 11.000 customers, si mai mult de 1.700 produse in portofoliu.
Provocare
Clientul doreste sa creasca eficienta departamentul de vanzari, in special in ceea ce priveste managementul comenzilor, care ocupa foarte mult timp in activitatea fortei de vanzare.
Solutie
Pornind de la experienta noastra in e-commerce, am dezvoltat o platforma B2B care transfera responsabilitatea plasarii comenzii catre client, optimizand timpul petrecut de agentul de vanzari cu activitatea de management al comenzilor.
Beneficii
- Platforma este integrata total cu ERP-ul Macromex, ceea ce permite clientilor acestuia sa vizualizeze toate informatiile intr-un singur loc.
- Prin optimizarea timpului petrecut cu managementul comenzilor, echipa de vanzari se poate concentra pe mentinerea si imbunatatirea relatiilor cu clientii existenti, dar si gasirea de noi clienti.
Accelereaza transformare digitala a business-ului tau cu CustomSoft