Black Friday 2013 a fost intampinat cu mult mai mult interes din partea clientilor in comparatie cu anii trecuti.
Vanzarile totale inregistrate de evoMAG in cele trei zile cat a durat aceasta campanie de reduceri, au urcat la 1,6 milioane de euro. evoMAG a inclus in aceasta campanie de reduceri 16.200 de produse.
“Am fost mult mai bine pregatiti in 2013 pentru acest eveniment. Pregatirile au inceput in urma cu acum aproximativ 4 luni de zile, cu negocierea produselor. Am pus apoi la punct infrastructura alaturi de compania Distinct si partea de programare cu ajutorul companiei CustomSoft. Am avut active in perioada de varf 21 de servere, al caror grad de solicitare a fost de numai 25%. Toate aceste lucruri ne-au asigurat un uptime de 100%”, a spus Mihai Patrascu.
evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comert electronic din Romania. Mai multe informatii despre evoMAG si servicile oferite se gasesc si pe pagina de Facebook a companiei.