Studiul ”Impactul adopției e-Commerce în cadrul companiilor din România” a cercetat evoluția e-commerce și cum se situează companiile B2B în această piață, care este nivelul de integrare și ce influență are asupra business-ului.
Ce am aflat?
România este printre țările UE cu cel mai mare procent de creștere anuală al comerțului online.
Platformele e-commerce predefinite sunt adoptate de 61% din comercianți, acestea fiind suficient de adaptate nevoilor specifice business-ului.
Industria de Health & Beauty deține unul din cele mai performante mixuri de vânzare, unde predomină atât vânzarea în magazinul fizic, cât și online.
”De peste un an, mediul de business se confruntă cu pandemia, iar 2021 a arătat cum procesul de digitalizare poate fi implementat în doar câteva luni, proces care, altfel, ar fi durat aproape un deceniu. Acum cumpărăturile online sunt noul normal, iar acest lucru nu este valabil doar pentru retailerii B2C, ci și pentru comerțul electronic B2B, deoarece companiile au început să recunoască faptul că platformele de e-commerce sunt cruciale pentru succesul lor în afaceri. Conceptul de e-commerce este folosit din ce în ce mai mult pe piața locală, însă fără să existe o îndrumare sau ghidare a ceea ce implică dezvoltarea unui astfel de canal. Prin acest studiu ne propunem să le oferim companiilor și specialiștilor din retail acces la informații complete”
Octavian Dumitrescu, CEO & Founder CustomSoft
Descarcă studiul pentru a afla mai multe despre:
- Intenția deschiderii unui magazin online;
- Categoria de produse comercializate și canalul de vânzare preferat;
- Cifra de afaceri și durata implementării platformei e-commerce;
- Provocările întâmpinate în procesul de implementare a unei platforme de e-commerce;
- Bugetul investit în implementarea platformei e-commerce;
- Costul de implementare în raport cu cifra de afaceri;
- Timpul de recuperare a investiției pentru companii B2B.
CustomSoft asigură companiilor și specialiștilor din retail acces la informații practice și inovative pentru a dezvolta un canal de e-commerce performant și adaptat nevoilor acestora.
În cei peste 15 ani de experiență am analizat, îmbunătățit și creat platforme dedicate magazinelor online, iar colaborarea cu retailerii din România a subliniat nevoia emergentă de acces la informații complete și practice din domeniul digitalizării.