Achizitionarea de bunuri și servicii online a devenit o practica comuna in rândul multor persoane din intreaga lume. Unii aleg sa faca achizitii online pentru comoditate, altii datorita pretului competitiv oferit de unele platforme de comert electronic.
In 2021, peste 2,14 miliarde de oameni din intreaga lume vorcumpara bunuri și servicii online, in creștere de la 1,66 miliarde de cumparatorimondiali digitali in 2016, raporteaza statista.com.
Cu toate acestea, asa cumspuneam si in articolul anterior, cumparatorii online inca se confrunta cu oserie de temeri. Citeste mai jos si afla cateva trucuri pentru a combatetemerile associate e-commerce-ului.
Https vs Http
Desi e doar o litera, nu uitati ca s-ul din Https vine de la securizat.
Aparitii in presa
Daca au fost publicate articole in presa in care a fost amintit si magazinul dumneavoastra online, nu ezitati sa le faceti cunoscute clientilor dumneavoastra.
Plata ramburs
Plata ramburs este in continuare un instrument valoros in cresterea increderii clientilor tai. Sunt mai linistiti sa plateasca marfa dupa ce le-a fost inmanata
Nu acorda discouturi prea generoase
Cazurile magazinelor online false care ofera discounturi masive si profita de naivitatea clientilor au crescut neincrederea clientilor in reduceri ce par prea bune pentru a fi adevarate.
Pagina Despre noi
Este locul ideal in care iti poti spune povestea. Fii onest, dezvaluie detalii interesante despre businessul tau, creeaza o legatura emotionala cu vizitatorii tai.
Vreti sa aflati care sunt cele mai comune 10 mituri de e-commerce si explicatii pentru acestea? Click aici!