Personalizarea in e-commerce devine din ce in ce mai importanta pentru comerciantii online, atat in lumea B2B, cat si in cea B2C. Este esential sa oferi o experienta de cumparaturi unica, personalizata. In acest fel, clientii se vor simti mai atrasi si conectati cu compania, ceea ce face ca aceasta sa se evidentieze printre alti concurenti si, pe termen lung, sa ii creasca veniturile.
Segmentify tinteste sa creeze experiente de cumparaturi personalizate, adaptate nevoilor si dorintelor clientilor. Cu o crestere medie de 20% pentru clientii lor, Segmentify ajuta companiile sa deblocheze noi niveluri de crestere in e-commerce.
Segmentify face recomandari personalizate de produse in functie de interesele clientilor. Echipa lor de experti analizeaza site-ul tau web pentru a combina informatiile despre comportamentul cumparatorului, produsele de cea mai buna performanta si interesele personale, pentru a crea cea mai buna experienta de cumparaturi. Cu o crestere a veniturilor cu 20%, growth experts ai Segmentify iti gestioneaza si optimizeaza campaniile pentru a mentine si imbunatati rezultatele.
Exista multiple avantaje pentru utilizatorii Segmentify, si le vei descoperi pe aceasta pagina. In plus, in timp ce lucrezi cu Segmentify, vei primi asistenta excelenta pentru clienti si servicii ireprosabile, indrumari post-instalare si te vei simti ca parte a echipei.
Ofera experiente de cumparaturi de prima clasa
Cu Segmentify, poti folosi bannere si badge-uri pentru o pagina personalizata de afisare a rezultatelor cautarii. Aceasta inseamna ca poti crea o legatura intre cuvintele-cheie si bannere, si poti adauga bannere care contin imagini, videoclipuri si texte. De asemenea, poti fixa produse in pagina cu rezultatele cautarii. Aceasta caracteristica minunata permite promovarea anumitor produse fara a deranja vizitatorii.
Deoarece Segmentify doreste ca businessul tau sa aiba succes, ei ofera planuri tarifare diferite, fiecare pentru afaceri aflate in diferite stadii de dezvoltare. Fie ca esti parte dintr-o companie de e-commerce aflata in crestere, care are nevoie de personalizare AI si notificari push, una infloritoare care are nevoie de raportare si cautare avansata, sau o companie consacrata care are nevoie de segmentare si directionare la nivelul urmator, tot ce trebuie sa faci este sa rezervi un demo, iar noi ne vom ocupa de restul.
Recomandari de produse
Poti recomanda produse relevante pe site-ul tau, ceea ce te ajuta sa convertesti mai multi vizitatori. Recomandarile personalizate de produse creeaza o experienta unica de cumparaturi si impresioneaza potentialii clienti.
Notificari push personalizate
Segmentify interpreteaza datele clientilor datorita tehnologiei de invatare automata si recomanda produsele potrivite in timp real.
Cautare personalizata
Poti creste vanzarile cu personalizarea cautarii pe site. Cumparatorii vor putea cauta produse dupa cuvinte cheie in timp ce folosesc cea mai inteligenta tehnologie de invatare automata.
Integrare si onboarding usoare
Segmentify se integreaza cu usurinta cu orice magazin online in doar 1 zi prin adaugarea unei singure linii de cod JS, totul fara a fi necesara nicio echipa IT, iar campaniile de personalizare sunt disponibile incepand cu a doua zi.
Personalizarea continutului
Poti recomanda articole si alegerile de top ale editorului. Folosind informatii precise ale clientilor, Segmentify face recomandari personalizate in functie de preferintele unice ale fiecarui client.
Optimizarea cheltuielilor mari
Identifici imediat produsele cu performantele cele mai bune si cele mai slabe. In acest fel, poti vedea cu usurinta unde ar trebui sa aloci un buget mai mare, sau care produse nu aduc vanzari.
Segmentify este cea mai inteligenta platforma de personalizare all-in-one din lume pentru companiile dee-commerce, cu o medie de peste 200.000 GBP pe an pentru clientii lor.
Analiza conversiilor in timp real
Analiza conversiilor in timp real este o modalitate esentiala de a creste conversiile online. Aceasta se realizeaza prin urmarirea performantei conversiilor online a produselor in timp real. Segmentify investigheaza analytics-ul site-ului tau in timp real si extrage cele mai precise date despre clientii tai.
Identifici cu usurinta produsele cu cele mai bune performante si pe cele cu cele mai slabe performante, astfel incat sa stii unde sa directionezi bugetul. De asemenea, poti crea multe oportunitati de vanzare incrucisata (cross-selling) profitand de produsele care sunt de obicei cumparate impreuna. Daca un client adauga in cosul sau unul dintre produse, il poti recomanda instantaneu pe celalalt.
Cautare personalizata
Un magazin online fara cautare personalizata pierde bani in mod activ. Segmentify ofera personalizare bazata pe inteligenta artificiala, iar aceasta imbunatateste experienta generala de cumparaturi si cautarea pe site. Cu cea mai inteligenta tehnologie de invatare automata, cumparatorii pot cauta produse in functie de un anumit cuvant cheie. Segmentify Search Box este echipat pentru a gestiona sinonime.
Caseta de cautare ia in considerare parametri precum categoria, marca si culoarea. De asemenea, caseta de cautare este personalizabila si se poate transforma intr-un panou publicitar live. Aceasta zona poate afisa produse, categorii si marci populare, bannere si multe altele. De asemenea, in momentul in care o persoana incepe sa tasteze, algoritmul de cautare afiseaza rezultate in timp real.
Recomandari personalizate de produse
Daca intelegi ce isi doresc vizitatorii tai inainte de a face recomandari, deja ai unul dintre ingredientele principale ale unei experiente unice de cumparaturi care ii va impresiona. Datorita celei mai inteligente tehnologii de invatare automata, Segmentify analizeaza cu atentie interesele vizitatorilor tai. Astfel, le poti recomanda produse pe care vor dori sa le cumpere.
Prezentarea diversitatii de produse pe care le detii si aratand faptul ca businessul intelegete preferintele individuale ale clientului creste sansa de a accelera vanzarile online. Poti stimula cumparaturile prin intermediul discounturilor pe timp limitat, adaptate preferintelor specifice. Produsele personalizate sunt o metoda remarcabila de a angaja clientul, si o modalitate dovedita de a creste valoarea medie a comenzii.
Targetare comportamentala
Segmentarea depinde de datele alimentate de tehnologia de invatare automata. In acest fel, combini in timp real comportamentul cumparatorului omnichannel si pe cel de cautare, si poti oferi o experienta online hiperpersonalizata pentru diferite segmente de clienti.
Poti stimula clientii fideli cu oferte speciale si, in acelasi timp, atrage cumparatorii care au plasat o singura comanda prin intermediul codurilor de reducere personalizate. Acest lucru ii incurajeaza sa vada recomandari personalizate bazate pe achizitia lor anterioara.
Studiu de caz – Koton
Scopul Koton este sa devina brandul fast-fashion cu cele mai extinse si indragite colectii de pe cinci continente, totul pana in 2023. Ei aveau nevoie de un furnizor de servicii de recomandare inteligenta care sa ofere clientilor online o experienta de cumparaturi extrem de personalizata, tinand in acelasi timp pasul cu cele trei milioane. vizitatori lunari. Cu 60 de milioane de vizualizari de pagini lunare si o gama de 20.000 de produse, Koton si-a dorit o solutie care va incepe sa functioneze imediat pe baza scenariilor recomandate. Cu Segmentify, ei si-au atins obiectivele si vor continua sa lucreze impreuna in viitor.
„Planul nostru de afaceri include proiecte viitoare cu Segmentify, care, credem noi, va fi pionier in intreaga industrie. Credem cu adevarat ca lucrul cu un furnizor de solutii care intelege nevoile afacerii noastre si care ne poate sfatui in mod corespunzator ne ofera un mare avantaj competitiv!”
Mustafa Şarbak
eCommerce Marketing & CRM Executive – Koton