Field Service Management
Va permite sa lucrati cu mai multi clienti si subcontractori simultan ajutandu-va sa fiti mai eficienti si sa econimisiti energie si bani. FSM este un instrument cu ajutorul caruia puteti sa gestionati in aceeasi platforma: solicitarile, echipele, subcontractorii, echipamentele.
Solicitari
Gestionati solicitari regulate de intretinere, precum si cereri neplanificate de service tinand cont de volum de sarcini si de echipele disponibile.
Gestionati clientii si contractele active, definiti SLA-urile conform cerintelor fiecarui client, iar acestea sunt traduse in termeni absoluti pentru dvs. si pentru echipele dvs.
Echipe
Gestionati echipele si competentele membrilor acesteia, de asemenea, potriviti competentele necesare cu agentii disponibili si necesarul de echipament / interventie.
Subcontractori
Gestionati subcontractorii care pot sa utilizeze acest sistem pentru a administra cererile externalizate specifice lor. FSM are o interfata simplificata accesibila agentilor de teren, care le ofera acces usor si simplificat la elementele de informare si de actiune necesare.
Echipamente
Gestionati clientii, locatiile clientilor și elementele de echipament care se gasesc in fiecare locatie. Au un istoric clar pentru fiecare echipament: interventii, materiale, oameni.