Optimizarea paginilor de produs pentru cresterea conversiilor

Pagina de produs este, dupa cum stiti, una dintre cele mai importante pagini ale magazinului dumneavoastra online. Este acea pagina care poate convinge cumparatorul sa apese butonul “Adaugati in cos”. Cum puteti creste traficul pe aceste pagini?

Optimizarea paginilor de produs pentru cresterea conversiilor din traficul organic poate parea complicata. Exista un set de reguli si elemente care trebuie sa fie prezente in aceste pagini, astfel incat sa puteti creste rata de conversie.

Mai jos puteti gasi un checklist cu elementele necesare pentru o buna optimizare SEO.

Product page SEO checklist

Am pregatit, de asemenea, un set de sfaturi care va pot ajuta sa va atingeti obiectivele.

Imagini

Imaginile trebuie sa fie de inalta rezolutie, nu mai mult de trei sau patru pe produs, din unghiuri diferite. Utilizati cuvinte cheie relevante in “alt-text-ul” fiecarei imagini.

Descrierea produsului

Descrierea produsului trebuie sa fie relevanta, unica, de inalta calitate. O descriere bine scrisa, care contine toate cuvintele cheie necesare, va poate creste rata de conversie cu 78%.

Cum se scrie o descriere buna?

  • Nu utilizati descrierea producatorului.
  • Anticipati si raspundeti la intrebarile vizitatorului cu privire la produs.
  • Detaliile tehnice sunt importante, dar nu uitati sa subliniati caracteristicile produsului  si beneficiile acestuia.

Produse recomandate

Asigurati-va ca pagina dumneavoastra de produs include recomandari ale altor produse din magazin relevante si de interes pentru utilizator.

Continut video

Nu va fie teama sa folositi video. Google iubeste cotinutul de tip video.

Aici gasiti 5 motive pentru care ar trebui sa alegeti o solutie custom pentru magazinul online.