Desi se estimeaza ca veniturile globale din comerțulelectronic vor atinge pana la 669 miliarde dolari in acest an, numai pe dispozitivele mobile, oamenii au incatemeri si sunt anxiosi atunci cand plaseaza o comanda.
Informatiile mele vor fi furate
Dat fiind faptul ca numarul de cazuri de furturi de identitate si de fraude cu carduri de credit creste in fiecare an, aceasta este o temere legitima a clienților care fac achizitii online
Nu este un magazin real
A cumpara produse dintr-un magazin virtual care nu are o adresa fizica poate genera teama ca magazinul nu exista.
Nu-mi dau seama cum este produsul de fapt
Suntem obisnuiti cu lucruri palpabile, sa vedem, sa atingem si sa mirosim (dupa caz) marfa pe care vrem sa o cumparam. Un magazin online nu permite o astfel de experienta de cumparare.
Informatiile mele vor fi vandute
O frica comuna este ca o data ce ai plasat o comanda online si ai furnizat datele de contact dar si informatii despre preferintele tale vei fi bombardat cu reclame si oferte.
Nu pot returna produsul
O alta teama este
aceea ca o data cumparat ramai blocat cu produsul pentru ca procedura de
returnare este anevoioasa si presupune costuri de transport.