Este o provocare sa ai un business de e-commerce. Concurenta este stransa si este greu sa ajungi la publicul ideal. Pentru a iti dezvolta compania, trebuie sa atingi acel nivel in care aduci valoare clientilor tai.
E-commerce-ul (sau comertul electronic) a devenit o necesitate in zilele noastre. Nu este sufficient doar sa ai un site web pentru a supravietui pe aceasta piata competitiva. Indrumarea unui consultant poate fi arma ta secreta care te va tine cu un pas inaintea concurentilor tai.
Un consultant de e-commerce este un expert care va proiecta un plan eficient pentru a iti maximiza potentialul de business. Consultantul va analiza starea actuala a companiei tale si te va ghida prin pasii pe care trebuie sa ii urmezi pentru a face schimbari.
De asemenea, un consultant te va invata cum sa urmaresti progresul companiei catre obiectivele pe care le-ati stabilit, si cum sa te adaptezi in cazul in care circumstantele se schimba.
Cine este consultantul nostru de e-commerce? Fa cunostinta cu Vlad Diaconu
Vlad are o experienta vasta in e-commerce, si este capabil sa te invete lucruri esentiale pentru dezvoltarea businessului, de exemplu:
- cum sa identifici oportunitatile de crestere;
- cum sa iti planifici, dezvolti si implementezi strategia de crestere;
- cum sa iti construiesti si organizezi media planul;
- cum sa structurezi si sa gestionezi bugetul;
- cum sa iti construiesti echipa.
Verificarea “sanatatii digitale”
Uneori este posibil sa nu folosesti tehnologia la potentialul maxim.
Experienta imbunatatita a clientilor
Un audit din perspectiva clientului poate oferi feedback valoros despre experienta din acest moment, si despre modalitatile prin care o poti imbunatati.
Gasirea audientei potrivite
Ofera servicii personalizate utilizand un model hibrid care combina experientele online si cele din magazin.
Fluxuri de lucru simplificate
Creste eficienta echipei in timp ce reduci erorile si costurile.
Evaluarea unui expert
Un consultant este o sursa de cunoastere impartiala.
Vanzari crescute
Un consultant de e-commerce identifica motivele pentru care clientii isi abandoneaza cosurile de cumparaturi si ajuta la rezolvarea acestor probleme.
Despre Vlad Diaconu
Experienta lui Vlad in e-commerce a inceput in anul 2006
Doi ani mai tarziu, s-a alaturat startup-ului Fashion Days, unde a contribuit la dezvoltarea si extinderea companiei in 11 tari din Europa de Est.
Dupa patru ani, a decis ca este momentul sa inceapa o noua “calatorie” de e-commerce
S-a alaturat companiei Elefant, pe care a ajutat-o sa se transforme dintr-o librarie online in una dintre cele mai de succes marketplaceuri din Romania. De asemenea, din 2015 pana in 2017, Vlad a reusit sa genereze o crestere masiva pe Crewshop – un magazin cu circuit inchis situat in aeroportul din Bucuresti si sa lanseze divizia online a BestValue, primul magazin online duty-free din Europa, situat in acelasi aeroport.
Vlad a petrecut anul urmator conducand si dezvoltand partea online pentru iStyle, renumitul Apple Premium Reseller
A durat mai putin de 12 luni sa dubleze cifrele proiectului online si sa construiasca strategia de crestere pentru toate cele 7 tari in care iStyle are si prezenta online. In ultimii 10 ani, Vlad a ajutat peste 50 de companii locale si internationale sa isi lanseze, sa creasca sau sa isi transforme afacerea, castigand astfel titlul de expert.
In 2016, Vlad a decis sa isi impartaseasca toate cunostintele acumulate sub forma unui e-commerce framework.
Acest e-commerce framework ii ajuta pe factorii de decizie sa isi defineasca strategia, sa conecteze procesele si sa isi implementeze planul de crestere.
Aceasta este mai mult decat un workshop. Este cunoastere si indrumare
Un business de e-commerce este un efort imens, necesita timp, bani, cunostinte, si cu siguranta vei avea nevoie de tot sprijinul pe care il poti obtine. Depinde de tine sa decizi daca vei face acest lucru in mod dificil, pe cont propriu, sau daca ai prefera sa beneficiezi de un “nou inceput” intr-un mediu controlat, sigur si profesional.
Nu ezita sa colaborezi cu un consultant profesionist.