Numeroase companii au inceput sa se orienteze catre digital, mai ales dupa pandemie, ca raspuns la cererea coplesitoare venita din partea clientilor. Dar acesta este doar un pas mic catre o afacere sanatoasa si de succes, doar accesul catre lumea online nu este suficient. Companiile trebuie sa faca pasi mai departe spre implementarea diferitelor strategii care le vor ajuta sa atraga si sa mentina clientii. O modalitate foarte utila de a ajunge la noi clienti potentiali este prin multi-storefront.
BigCommerce a anuntat recent ca lanseaza o noua functie, multi-storefront. Aceasta a fost una dintre functiile lor cele mai solicitate, iar BigCommerce va ajuta partenerii sa o implementeze cu usurinta.
Ce este multi-storefront in e-commerce?
Multi-storefront in e-commerce este un software care va permite sa construiti mai multe storefront-uri care sunt gestionate de un panou de administrare comun si care impart o baza de date.
Cum functioneaza Multi-Storefront in BigCommerce?
Multi-Storefront (numit si MSF) este ceea ce va permite sa utilizati un singur magazin BigCommerce pentru a sustine mai multe storefront-uri. Toate setarile sunt gestionate dintr-un singur panou BigCommerce. Datorita MSF, fiecare storefront are unic:
- domeniu
- tema
- pagini web
- categorii
- liste de preturi
- sabloane de e-mail
- link-uri de social media etc.
In BigCommerce, toate storefronturile partajeaza catalogul magazinului dvs. si puteti alege ce produse sa apara pe acestea. De asemenea, comenzile de pe toate canalele apar in zona de comenzi BigCommerce. Platforma va permite sa le sortati in functie de storefront.
Cine poate beneficia de implementarea multi-storefront?
Multi-storefront poate ajuta comerciantii care deservesc mai multe segmente (retail, B2B, B2C, angrosisti), precum si pe cei care au mai multe branduri.
In plus, in functie de modelul de business, multi-storefront poate functiona ca o solutie multi-regionala sau transfrontaliera.
Beneficiile e-commerce-ului multi-storefront
Multi-storefront este o oportunitate excelenta de a va extinde afacerea in diferite regiuni. Unul dintre cele mai importante beneficii este ca puteti gestiona mai multe magazine dintr-un singur centru de administrare (panou de control). Desi toate storefront-urile au o baza de date comuna, le puteti edita pe fiecare individual. Chiar daca clientii dvs. cumpara pe interfete diferite, toate informatiile lor sunt colectate intr-un singur loc.
De asemenea, exista mai multe beneficii, cum ar fi:
- creati storefront-uri dedicate pentru diferite locatii;
- tintiti un public specific;
- cresteti pe noi piete cu efort redus;
- creati designuri unice de magazine pentru publicul pe care il vizati;
- implementati magazine in diferite limbi;
- reduceti costurile si eficientizati operatiunile si fluxurile de lucru;
- obtineti informatii mai bune despre trafic, preferintele clientilor si asa mai departe;
Caracteristici ale multi-storefront BigCommerce
Va vom prezenta cateva functii pe care le puteti accesa si configura din panoul de control:
- Creati si gestionati mai multe storefront-uri BigCommerce datorita unui singur panou de control;
- Configurati analize web pentru fiecare storefront;
- Setati si gestionati moneda implicita;
- Aplicati si personalizati teme, widget-uri, sabloane de pagini si de e-mail, pagini web, scripturi si linkuri de retele sociale pentru fiecare storefront;
- Filtrati rapoartele de vanzari in functie de storefront;
- Gestionati grupuril de clienti;
- Creati reduceri de categorie/nivel pentru anumite grupuri de clienti;
- Utilizati liste de preturi pentru stabilirea preturilor personalizate;
- Controlati setarile de filtrare a produselor;
- Creati categorii unice pentru storefront-uri si faceti produsele disponibile pe unul sau mai multe storefront-uri, etc.
Limitari
Exista cateva limitari in multi-storefront BigCommerce:
- Fiecare storefront poate avea pana la 10.000 de produse, iar fiecare produs poate avea pana la 70 de variante;
- Navigarea in storefront poate afisa pana la 100 de categorii si fiecare categorie poate avea pana la 1.000 de produse;
- Magazinele pot avea pana la 1.000 de comenzi pe zi.
Sfaturi si trucuri despre cum sa gestionati mai multe magazine de pe o singura platforma
1. Centralizati baza de date a inventarului. Acest lucru va ajuta sa vedeti actualizari in timp real pe toate site-urile dvs.
2. Centralizati comenzile. Din acelasi motiv ca si centralizarea bazei de date a inventarului, ar trebui sa pastrati consecventa executia si expedierea comenzilor, precum si asistenta acordata clientilor in toate magazinele.
3. Identificati nise si vizati-le cu continut optimizat.
4. Configurati un sistem de gestionare a informatiilor despre produse pentru a urmari cu usurinta continutul in toate magazinele.
5. Obtineti un software de e-commerce intuitiv si flexibil pentru mai multe magazine, cum ar fi BigCommerce.
Majoritatea business-urilor de e-commerce sunt construite astfel incat un singur storefront sa raspunda nevoilor tuturor clientilor. Desi aceasta abordare a functionat pentru multe companii, limiteaza clientii si potentialul de a crea continut si oferte personalizate pentru anumite grupuri.
CustomSoft este un partener BigCommerce care poate ajuta companiile sa-si simplifice “calatoria” in e-commerce. Experienta noastra in e-commerce ne permite sa lucram cu diferite tipuri de businessuri (B2B, B2C, marketplace) si sa va ajutam sa va mentineti cu un pas inaintea concurentei, datorita unei combinatii de tehnologii moderne cu abilitatile echipei noastre de profesionisti.
Vom incheia acest articol cu un citat din Bren Bellm, CEO BigCommerce:
Multi-Storefront marcheaza o piatra de hotar semnificativa in capacitatea platformei noastre de a servi cele mai complexe cazuri de utilizare, si se asteapta sa fie imbunatatirea cu cea mai mare transformare dintre imbunatatirile produsele noastre pentru companii. Aceasta noua capacitate puternica ofera comerciantilor flexibilitatea de a-si dezvolta brandul, segmentul si domeniul geografic in contextul scalabil al unui singur cont.